Pamiętasz te stare filmiki z serii „Czego nie mówią…” albo „Co by było, gdyby (…) mówili prawdę”? Matki, uczniowie, policjantki – szczerość – level: hard.
Kojarzysz tę radość, gdy kupujesz nowe auto? Raczej nie zapomniałbyś wziąć od sprzedającego kluczyków. A jednak – w przypadku stron internetowych to zaskakująco częsty błąd.
Znasz to uczucie, gdy poznajesz kogoś wyjątkowego? Motyle w brzuchu, ekscytacja, pewność, że to Ta osoba. Jeśli masz podobne wrażenie, gdy rozmawiasz z wykonawcą strony www […]
Znasz to uczucie, jeśli kiedykolwiek szukałeś auta na portalach. Na liście widzisz ładne zdjęcie i bardzo atrakcyjną cenę. Wchodzisz w ogłoszenie i okazuje się, że połowa […]
Gdy Allegro raczkowało, bardzo często słyszało się o tym, że ktoś kupił konsolę, a dostał ziemniaka. Dziś takich oszustw jest już bardzo mało. Ale to nie […]
Wyobraź sobie, że zatrudniasz pracownika. Masz jego CV, ale nie wiesz jak pracuje i jak rozumie cele. Siadacie do stołu i próbujecie ustalić, co trzeba zrobić. […]
“Mów językiem swojego klienta” – tak radzą wszystkie autorytety w branży marketingu i reklamy. Ten wpis będzie o tym, jak David Ogilvy i spółka się mylili […]
Niczym Indiana Jones poszukujący zaginionej Arki, prowadząc działania marketingowe w internecie napotkasz mnóstwo przeszkód i problemów. Jednym z nich są nieuczciwi wykonawcy (delikatnie mówiąc). Pomogę Ci […]